عطر ژیوانشی جنتلمن ادوتویلت مردانه

Givenchy Gentleman EDT Men
دسته: , برند: ژیوانشی
شناسه محصول: mzpd-111284
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۵,۴۴۵,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

کمپانی خوش نام و بی نظیر ژیوانشی در سال 2017 نسخه ادوتویلت عطر ژیوانشی جنتلمن (Givenchy Gentleman) را وارد بازار کرد. عطری مردانه و ستودنی که رایحه بی نظیر آن، دقیقا همانند اسمش برازنده استایل یک جنتلمن جذاب و با اعتماد به نفس خواهد بود. این ادوتویلت جذاب و دوست داشتنی با طبع گرم و شیرین و نت های اعجازگر میوه ای خود، انتخاب مناسبی برای هر ساعت از روز و هر فصلی از سال است.

کاربرد متنوع این عطر در تمامی فصول و در بیست و چهار ساعت از روز آن را به انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره تبدیل خواهد نمود. اگر عطر های مردانه ای با روایح شیرین و گرم را می پسندید احتمال این که عطر ژیوانشی جنتلمن به عطر مورد علاقه شما تبدیل شود بسیار بالا است.

وصف رایحه بی نظیر عطر ژیوانشی جنتلمن

رایحه عطر ژیوانشی جنتلمن برای هر بوینده ای بیش از هر چیز خاص بودن را تداعی می کند. استفاده به جا و متناسب از نت های میوه ای که در عطر های مردانه کمتر به چشم می خورد نشانه ساختار شکنی هوشمندانه ای است که در این عطر به کار رفته است. تنها یک اسپری از این عطر بی نظیر بر روی نبضتان کافی است تا مست رایحه دوست داشتنی این عطر شوید. رایحه اولیه از نت های میوه ای و گرمی چون آناناس تشکیل شده که در کنار رایحه ملایم و ستودنی گلابی و گرما و صمیمیت رایحه هل، غوغا به پا می کند.

پس از نت های ابتدایی نوبت به هارمونی گرم نت های میانی می رسد ترکیبی خاص از رایحه دلپذیر شمعدانی، اسطوخودوس و میخک. در آخر نیز نوبت به اعجاز وصف ناپذیر نت های پایه می رسد. رایحه کلاسیک و دوست داشتنی چرم در کنار رایحه شیرین و گرم وانیل هارمونی جذاب و مسخ کننده را ایجاد خواهد نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی ام زد آروما تهیه کنید.

طراحی بطری شیک عطر ژیوانشی جنتلمن

بطری عطر ژیوانشی جنتلمن طراحی جذابی دارد که در عین سادگی ظرافت و جذابیت بصری خاصی را پیش روی علاقه مندان قرار می دهد. طراحی مکعب مستطیل شکل و ظریف با رنگی ملایم و نجیب که با نوار مشکی رنگی احاطه شده و حروف ژیوانشی جنتلمن به رنگ سفید آن را کامل می کند.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - مناسب فصل

, , ,

عطر - ساعت استفاده

,

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2017

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

اولیور کرسپ, ناتالی لارسون

عطر - نت بالا

آناناس, گلابی, هل

عطر - نت میانی

اسطوخودوس, شمعدانی, میخک

عطر - نت پایه(ماندگار)

پاتچولی, چرم, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ژیوانشی جنتلمن ادوتویلت مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *