عطر ژیوانشی له اینتردیت ادوپرفیوم زنانه

Givenchy L’interdit EDP Women 80mill
دسته: , برند: ژیوانشی
شناسه محصول: mzpd-111281
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۸,۱۸۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر ژیوانشی له اینتردیت (Givenchy L’interdit) در سال 1975 از اولین عطرهای عرضه شده توسط برند ژیوانشی بود که رایحه بی نظیر آن، تقدیم به آدری هپبورن، منبع الهام این برند شد. اما ادیتیشن جدید این عطر جذاب و گیرا در سال 2018 وارد بازار مصرف شد و مشام ها را مدهوش خود کرد. له اینتردیت زنانه، ادوپرفیومی جذاب و دوست داشتنی که لطافت و ظرافت به کار رفته در آن، در نت های میوه ای و گلی شیرین و دوست داشتنی که در خود جای داده نمود می یابد.

رایحه گرم و دوست داشتنی این عطر ماندگار انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده این عطر در هر زمان از 24 ساعت روز است. استفاده عطر ژیوانشی له اینتردیت در فصول سرد سال، یعنی پاییز و زمستان جذابیت استایل شما را دوچندان خواهد کرد.

رایحه عطر ژیوانشی له اینتردیت

اگر به دنبال عطر هایی با رایحه گلی، میوه ای و شیرین می گردید که حس نشاط و لطافت را در مشام تداعی کنند؛ عطر ژیوانشی له اینتردیت برای شما ساخته شده است. اغواگری و پارادوکس به کار رفته میان نت های شاهکار موحود در این عطر جذاب، آن را به عطری زنانه، خاص و جذاب مبدل می کند. نت ابتدایی این عطر ترکیبی است از رایحه گلابی و ترنج که با یکدیگر در آمیخته و احساس نشاط و شیرینی خاصی را در مشام به وجود خواهند آورد. پس از نت های ابتدایی نوبت به نت های میانی خواهد رسید.

سرخوشی موجود در روایح اولیه رفته رفته و با لطافتی خاص فروکش کرده و رایحه متین و دوست داشتنی شکوفه پرتقال و یاسمن سامباک نوازشگر مشام خواهد شد. در انتها نیز نویت به نت های تند و دوست داشتنی همچون نعناع هندی و روایح شیرین و گرمی بخشی مانند وانیل و وتیور می رسد که قد علم کنند و این رایحه را بیش از پیش شبیه به یک شاهکار کنند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی ام زد آروما تهیه کنید.

طراحی شیک و ظریف بطری عطر له اینتردیت

مانند تمام طراحی بطری عطر های برند ژیوانشی، بطری عطر له اینتردیت طراحی است شیک و در عین حال ساده و ظریف. بدنه ای کوچک و استوانه شکل با رنگی ملیح و در عین حال پر نشاط و جذاب که تداعی گر رایحه عطر نیز هست. درب شیشه ای و حروف ژیوانشی نقش بسته روی بدنه بر جذابیت این طراحی شیک خواهند افزود.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 80 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

,

عطر - گروه بویایی

عطر - سال ساخت

2018

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

آنه فلیپو, دامینیک راپیون, فانی بال

عطر - نت بالا

ترنج, گلابی

عطر - نت میانی

شکوفه پرتقال, یاسمین سامباک

عطر - نت پایه(ماندگار)

آمبروکسان, نعناع هندی, وانیل, وتیور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ژیوانشی له اینتردیت ادوپرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *