عطر گوچی گیلتی پورفم ادو پرفیوم زنانه

Gucci Guilty POUR Femme EDP For Women
دسته: , برند: گوچی
شناسه محصول: mzpd-111651
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۷,۶۹۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر گوچی گیلتی پورفم زنانه (Gucci Guilty POUR Femme) عطری زنانه خوشبو، معتدل و جذاب است که در سال 2019 میلادی توسط برند ایتالیایی گوچی با غلظت ادو پرفیوم به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. عطر گیلتی پورفم در گروه بویایی گلی، کهربایی قرار می گیرد و طراح آن، اورلین گیچارد است. این ادو پرفیوم زنانه با قدرت ماندگاری متوسط و رایحه ملایم و شیرین و وسوسه انگیز خود جهت استفاده در روز های بهار و پاییز بسیار مناسب است. این محصول در شیشه هایی به حجم 90 میل تولید و روانه بازار می شود.

رایحه عطر گوچی گیلتی پورفم

با اسپری کردن چند پاف از عطر گوچی گیلتی پورفم بر روی لباس و نواحی نبض دار بدنتان، هرم بویایی این ادو پرفیوم زنانه با نت ‌‌های فلفل صورتی، پرتقال ماندارین و برگاموت شروع می شود. رفته‌ رفته نت های اولیه محو شده و جای خود را به نت های میانی می دهند. نت های میانی گوچی گیلتی پورفم با ترکیبی از روایح یاس بنفش، گل شمعدانی، گل رز و بنفشه در فضای اطراف شما هنر نمایی می کنند. در آخر، رایحه جذاب و لوکس این عطر ایتالیایی به رایحه های عنبر و نعناع هندی ختم می ‌شود و حس نشاط و طراوت را در وجود شما القا می کند.

مشخصات ظاهری عطر گوچی گیلتی پورفم

شیشه عطر گوچی گیلتی پورفم بسیار شکیل و جذاب طراحی شده است. این ادو پرفیوم فوق العاده و خوشبو، دارای بدنه فلزی و طلایی رنگ می ‌باشد. بطری این عطر در عین سادگی و ظرافت، حس لوکس بودن را به بیننده القا می‌ کند. بطری این محصول به شکل مربعی با گوشه ‌های خمیده است. حاشیه‌ های این بطری با نواری طلایی رنگ و بسیار ظریف تزیین شده که ترکیبی شکیل و زیبا و چشم نواز به ‌وجود آورده است. حرکات رقص ‌وار مایع عطر از نواحی جانبی بطری دیده می‌شود. همچنین در مرکز بطری، لوگوی برند گوچی، به رنگ بدنه بطری و با حاشیه طلایی به خوبی کار شده و در زیر این لوگو کلمه GUCCI GUILTY (گوچی گیلتی) با فونتی ساده و در عین حال بسیار شیک به چشم می ‌خورد. درپوش بطری این عطر به صورت یکدست و یک رنگ با بدنه طراحی شده و روی آن، نام تجاری برند GUCCI حک شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 90 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2019

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

اورلین گیچارد

عطر - نت بالا

پرتقال ماندارین, ترنج, فلفل صورتی

عطر - نت میانی

بنفشه, گل رز, گل شمعدانی, یاس بنفش

عطر - نت پایه(ماندگار)

عنبر, نعناع هندی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر گوچی گیلتی پورفم ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *