عطر پرادا پارادوکس ادو پرفیوم زنانه

Prada Paradoxe EDP For Women
دسته: , برند: پرادا
شناسه محصول: mzpd-111668
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱۰,۴۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر پرادا پارادوکس (Prada Paradoxe)، یک عطر گلی کهربایی از برند ایتالیایی پرادا است. این عطر جذاب و شیک در سال 2022 توسط سه تن از عطرسازان ماهر و توانمند به نام؛ آنتوان میزندی، شیامالا میزندیو و نادج لو گارلونزک خلق و به بازار عطر ارائه شد. طبع معتدل و طعم شیرین عطر پارادوکس برای استفاده در شب های بهار، تابستان، پاییز و زمستان طراحی شده است. این عطر زنانه دارای غلظت ادو پرفیوم است و از قدرت ماندگاری قابل قبولی برخوردار می باشد. این محصول در شیشه های شکیل و جذاب به حجم 90 میل تولید می شود.

رایحه عطر پرادا پارادوکس

در هنگام استفاده از عطر پرادا پارادوکس، درخشندگی نت ‌های آغازین از جمله گلابی، نارنگی و ترنج آشکار می شود. این عناصر مرکباتی، یک آغاز نیروبخش را ایجاد می ‌کنند که حواس زنانه را وسوسه می ‌نماید. همانطور که عطر روبه جلو پیش می ‌رود، با نت ‌های میانی روبه ‌رو خواهید شد که ظرافت گلی را به شما معرفی می کنند. شکوفه ‌های پرتقال، بهار نارنج و یاس در هم تنیده شده و دسته گلی هماهنگ و معطر را تشکیل می ‌دهند و عمق و پیچیدگی را به ترکیب عطر زنانه پرادا پارادوکس می ‌بخشند. قلب و نقطه عطف ادو پرفیوم زنانه پرادا پارادوکس در نت‌ های پایه آن نهفته است؛ جایی که ترکیبی قابل توجه از وانیل، مشک سفید، عنبر و بنزوئین شخصیت واقعی عطر را نشان می ‌دهد. این ترکیب پیچیده از عناصر، ته مایه ‌ای گرم، شیرین و مشک‌ آلود را ارائه می ‌دهد و تاثیری ماندگار و به یاد ماندنی را برجای می‌ گذارد.

مشخصات ظاهری عطر پرادا پارادوکس

شیشه عطر پرادا پارادوکس ادوپرفیوم زنانه با ظاهر شیک و مدرن خود، پیچیدگی عطری را که در خود جای داده، منعکس می ‌کند. طرح مینیمالیستی و جسورانه عطر پارادوکس، فضایی از تجمل را  نشر می دهد که با شهرت پرادا طنین ‌انداز می ‌شود. شیشه مثلثی شکل و شفاف این عطر، پیچ و تاب مایع صورتی رنگ عطر را به خوبی نشان می دهد. بر روی بدنه عطر نام برند PRADA با فونتی بزرگ و مشکی حک شده است و در زیر آن نام MILANO به چشم می خورد. درپوش مکعب مستطیل عطر پارادوکس نیز به رنگ مشکی است و به زیبایی بر روی بدنه سوار شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 90 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, , ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2022

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

آنتوان میزندی, شیامالا میزندیو, نادژ لو گارلانتزک

عطر - نت بالا

ترنج, گلابی, نارنگی

عطر - نت میانی

بهار نارنج, شکوفه پرتقال, گل یاس

عطر - نت پایه(ماندگار)

بنزوئین, کهربا, مشک, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر پرادا پارادوکس ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *