عطر کلایو کریستین 1872 ادو پرفیوم مردانه

Clive Christian No1872 for Men EDP
دسته: , برچسب: برند: کلایو کریستین
شناسه محصول: mzpd-111532
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۲۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر کلایو کریستین 1872 (Clive Christian 1872) عطری کاملا نیش است که توسط شرکت کلایو کریستین عرضه شده است. این عطر از مواد طبیعی و کاملا گیاهی ساخته شده است تا حس و حال شما را با مواد شیمیایی و روایح مصنوعی بر هم نریزد. این محصول خارق العاده در گروه بویایی مرکباتی معطر و با دستان هنرمند گزا شون، عطرساز معروف آلمانی خلق شد. عطر ناب و کم نظیر 1872 با رایحه خنک و شیرینی که دارد برای استفاده آقایان خوش پوش و سخت پسند در روزهای گرم بهار و تابستان، یک انتخاب عالی است. این عطر مردانه به دلیل داشتن غلظت ادو پرفیوم از قدرت ماندگاری خوبی برخوردار است. در حقیقت، عطر کلایو کریستین نامبر 1872 ادای احترام به سال تاسیس کمپانی اصلی است. هنگامی که ملکه ویکتوریا با اعطای حق استفاده از تاج خود به عنوان بخشی از طراحی شیشه هایش، سهم خود را در تعالی بریتانیا به رسمیت شناخت.

رایحه سحر آمیز و شگفت انگیز عطر کلایو کریستین 1872

هنگامی که از عطر کلایو کریستین 1872 استفاده می کنید، در همان ابتدای کار با ترکیب حجم زیادی از نت ها مواجه خواهید شد. این نت ها به عنوان نت های آغازین برای این عطر جذاب و خاص شناخته شده اند و شامل روایح ترنج، نارنگی ماندارین، اسطوخدوس، گریپ فروت، برگ درخت نارنج، رزماری، صمغ گالبانیوم، جوز، فلفل، لیمو ترش سبز، هلو، آناناس می شوند. روایح ابتدایی این عطر مردانه بیشتر مرکباتی هستند و در کنار آیتم هایی همچون؛ رزماری، فلفل و جوز هندی قدرت بیشتری می گیرند و همین امر سبب می شود که در اولین لحظات استفاده از این عطر، حجم سنگینی از مرکبات تازه و اسپایسی را حس کنید. بعد از مدتی با نت های گلی رو به رو خواهید شد. روایحی که آرامش و آسودگی خیال این نت را دو چندان می نماید. گل یاس، مریم گلی، فریزیا و پنجه مریم نت های میانی عطر کلایو کریستین 1872 هستند. در نهایت، نت های پایانی این عطر با روایحی نظیر؛ مشک، کهربا، نعناع هندی، سدر، لابدانیوم، صمغ کندر در فضا منتشر و ماندگار خواهند شد.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 50 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2001

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

گزا شون

عطر - نت بالا

آناناس, اسطوخودوس, برگ درخت نارنج, ترنج, جوز, رزماری, صمغ گالبانیوم, فلفل, گریپ فروت, لیمو ترش سبز, نارنگی ماندارین, هلو

عطر - نت میانی

جعفری, سالویا اسکلاریا, فریزیا, گل پنجه مریم, گل یاس

عطر - نت پایه(ماندگار)

سدر, صمغ کندر, کهربا, لابدانیوم, مشک, نعناع هندی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر کلایو کریستین 1872 ادو پرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *