عطر گرنویل اسکای ادو پرفیوم زنانه

Granville Sky EDP For Women
دسته: , برچسب: برند: گرنویل
شناسه محصول: mzpd-111686
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر گرنویل اسکای (Granville Sky)، عطری، جدید، خوشبو و منحصر به فرد از برند گرنویل است که در سال 2021 خلق و به بازار جهانی عطر و ادکلن ارائه شد. ادو پرفیوم زنانه اسکای در گروه بویایی گل دار قرار می گیرد. این عطر خارق العاده دارای طبعی ملایم و طعمی شیرین است؛ به همین خاطر از رایحه سرشار از طراوت آن می توان در روزهای پاییز، زمستان، بهار و تابستان استفاده نمود. اگر از جمله افرادی هستید که رایحه عطرهای گلی را دوست دارید و می خواهید از یک برند داخلی محصولات خود را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید، بهتر است خرید عطر زنانه گرنویل اسکای را در لیست خود قرار دهید. اسانس کلی این عطر متشکل از بوی مریم و یاس است که می ‌تواند بسیار جذاب و لذت بخش باشد. این محصول در حجم 100 میلی ‌لیتر تولید و به بازار عرضه شده است.

رایحه لطیف و جذاب عطر گرنویل اسکای زنانه

پس از اسپری کردن مقداری از عطر گرنویل اسکای زنانه بر روی پوست و محل نبضتان، این ادو پرفیوم به شکل خطی روایح گل یاس، رنگون و مریم را منتشر می کند و محوریت اصلی آن گل است. در زمان استفاده از این عطر فوق العاده و جذاب، بانوان احساس طراوت و شادابی می کنند و این روایح می توانند مانند آسمان آرام، استفاده کنندگان را در خود غوطه ور سازند.

مشخصات ظاهری عطر گرنویل اسکای

بطری عطر گرنویل اسکای، این عطر ایرانی خوشبو، درست مانند عطرو بوی خوبش لطافت و ملایمت خاصی را تداعی می کند. بدنه این عطر از جنس شیشه شفاف است و پیچ و تاب مایع درون آن به خوبی دیده می شود. بر روی بطری عطر لوگوی گرنویل به شکل برگ خود نمایی می کند. کمی پایین تر نام برند Granville و عطر Sky با فونتی ساده و به رنگ مشکی حک شده است. درپوش عطر نیز به شکل استوانه ای و با طرح چوب بر روی بدنه قرار گرفته است. در رنگ بندی جعبه این ادو پرفیوم نیز از رنگ های آبی، سفید و صورتی استفاده شده است تا حس متعادل و آرامش بخش آن را به مصرف کننده القا کند.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, , ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

عطر - سال ساخت

2021

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

گل رنگون, مریم, یاس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر گرنویل اسکای ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط