عطر دیور میس دیور ادو پرفیوم زنانه

Dior Miss Dior EDP For Women
دسته: , برند: دیور
شناسه محصول: mzpd-111634
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

قیمت اصلی ۱۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۱,۴۹۰,۰۰۰ تومان است.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر دیور میس دیور Dior Miss Dior از محصولات بسیار محبوب و جذاب شرکت فرانسوی دیور است که در سال 2017 به بازار جهانی عطر راه یافت. تلفیق معجزه آسای هرم بویایی این عطر زنانه، به دستان کاردیده و با تجربه طراح و عطرساز مطرح به نام آقای فرانسوا دماشی خلق شد. طبع معتدل و طعم شیرین رایحه‌ میس دیور، لطیف و وسوسه برانگیز است و برای استفاده‌ روزانه در فصل‌ های پاییز و بهار پیشنهاد می‌ شود. این عطر چایپر گلی با ماندگاری خوبی که دارد برای مصرف در مراسم رسمی و مهمانی ‌ها پیشنهاد می‌ شود. این محصول در شیشه هایی به حجم 100 میل تولید و روانه بازار می شود.

رایحه عطر دیور میس دیور

در اولین لحظه ‌ای که عطر دیور میس دیور را روی پوست‌ یا لباستان اسپری می ‌کنید، متوجه بوی ترنج ، نارنگی ماندارین، پرتقال، لیمو ترش، فلفل صورتی ، پرتقال خونی خواهید شد. با استشمام این روایح، احساس شادابی، سرزندگی و امید فراوانی در وجودتان زنده می‌ شود. پس از یک وقفه خیلی کوتاه، نت ‌های میانی جای نت ‌های ابتدایی را گرفته و به‌ جای آن‌ ها شروع به پدیدار شدن می‌ کنند. در قلب هرم بویایی این ادو پرفیوم، تلفیقی جذاب از کنار هم قرار گرفتن نت ‌های رز و یاس قرار گرفته است. استشمام رایحه این نت ‌ها، حسی سرشار از آرامش خاطر را به شما منتقل می ‌کند. در نهایت با گذشت مدت زمان مشخصی، نت ‌های پایانی با رایحه های نعناع هندی و اقاقیای پالیساندر آشکار می شوند. استشمام این عطر، حس جسارت و قدرت نفوذ فراوانی را به زنان جوان منتقل می کند.

مشخصات ظاهری عطر دیور میس دیور

شیشه عطر دیور میس دیور به صورت یک مکعب شیشه ‌ای بی ‌رنگ طراحی شده که مایع صورتی ‌رنگ عطر از میان آن به ‌وضوح مشخص است. یک روبان نقره ‌ای درخشان، به شکل یک پاپیون دور گردن بطری بسته‌ شده است. اسپری براق و نقره ‌ای پخش‌کننده عطر نیز از میان درپوش شیشه ‌ای آن به چشم می‌ خورد و به طور کلی یک هارمونی شیک و جالب را با پاپیون معروف میس دیور به وجود می ‌آورد. نام Miss Dior در قالب یک خط کلاسیک و لوکس، در میان یک کادر سفید خودنمایی می کند. کمی پایین ‌تر از آن غلظت EAU DE PARFUME خودنمایی می ‌کند.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2017

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

فرانسوا دماشی

عطر - نت بالا

پرتقال, پرتقال خونی, ترنج, فلفل صورتی, لیمو ترش, نارنگی ماندارین

عطر - نت میانی

گل رز, گل یاس

عطر - نت پایه(ماندگار)

اقاقیای پالیساندر, نعناع هندی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر دیور میس دیور ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *