عطر تام فورد عود وود ادو پرفیوم زنانه و مردانه

Tom Ford Oud Wood EDP For Women and Men
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۲۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر تام فورد عود وود ادو پرفیوم زنانه و مردانه (Tom Ford Oud Wood)، عطری منحصر به فرد از برند رویایی و سلطنتی تام فورد است که در سال 2007 از سوی این کمپانی رو نمایی شد. این ادو پرفیوم زنانه و مردانه در حضور نت‌ های تقریبا تندی مثل فلفل سیچوان، دانه تونکا، چوب عود رایحه ‌ای گرم و تند و کمی تلخ دارد و در گروه بویایی شرقی، چوبی طبقه بندی می ‌شود. استفاده از این عطر جذاب در شب های پاییز و زمستان بسیار مناسب است. این محصول با ماندگاری متوسط در شیشه های به حجم 100 میل تولید می شود.

رایحه عطر تام فورد عود وود

هنگامی که مقداری از عطر تام فورد عود وود زنانه و مردانه را روی نواحی نبض ‌دار پوست یا لباس خود می ‌زنید، در اولین لحظات رایحه ای تند و عمیق از ترکیب شگفت انگیز نت های فلفل سیچوان، هل و وانیل به مشامتان می رسد. بلافاصله رایحه تند و تلخ دانه تونکا و خس خس به این رایحه اضافه می شوند و حس اعتماد به نفس و جسارت بیشتری را در جود شما زنده می کند. سپس، روایح آرامش بخش از این عطر با عناصری همچون؛ عود، کهربا، دارچین، روایح چوبی و چوب صندل سفید از راه می رسند و رایحه جذاب و شگفت انگیز ادو پرفیوم عود وود را در نت اولیه تکمیل می کنند.

مشخصات ظاهری عطر تام فورد عود وود

بطری عطر تام فورد عود وود زنانه و مردانه به شکل مکعب شیشه‌ ای با گوشه ‌های تیز طراحی شده است. این شیشه به رنگ قهوه ‌ای تیره و تقریبا شفاف است. به طوری که مایع عطر تا حدی از پشت آن دیده می‌ شود. درپوش این بطری، از بالا شبیه به یک مربع کامل دیده می‌ شود که بر روی بدنه شیشه سوار شده است. هنگام بسته بودن درپوش، بطری عطر کاملا شبیه به یک جام کریستالی نفیس و شیک به نظر می‌ رسد. در میانه شیشه عطر نیز، یک پلاک فلزی همرنگ بدنه وجود دارد که نام برند TOM FORDو نام OUD WOOD با خطی سفید ‌رنگ و مدرن بر روی این قاب چاپ شده است. همچنین غلظت ادو پرفیوم و حجم عطر، در قسمت پایین این قاب با فونتی کوچکتر نوشته شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

, ,

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2007

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

ریچارد هرپین

عطر - نت بالا

چوب صندل سفید, خس خس, دارچین, دانه تونکا, روایح چوبی, عود, فلفل سیچوان, کهربا, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر تام فورد عود وود ادو پرفیوم زنانه و مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط