عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ادو پرفیوم مردانه

Giorgio Armani Acqua di Gio EDP For Men
دسته: , برند: جورجیو آرمانی
شناسه محصول: mzpd-111725
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو (Giorgio Armani Acqua di Gio)، عطری شیک و جذاب از برند ایتالیایی جورجیو آرمانی است. این شاهکار بینظیر، توسط دستان توانمند و ماهر عطار بزرگ دنیای عطرسازی، آلبرتو موریلاس خلق شده است. عطر مردانه آکوا دی جیو که در خانواده بویایی آروماتیک، آبی قرار می ‌گیرد، با هر پاف شما را به سواحل مدیترانه می ‌برد. این ادو پرفیوم ترکیبی از آکوردهای غالب معطر، دریایی، معدنی، مرکبات، ادویه ‌تازه و شور است. رایحه خنک و طعم تلخ این عطر برای استفاده در روزهای گرم تابستان و بهار بسیار مناسب است. این محصول با ماندگاری متوسط در شیشه های به حجم 100 میل تولید و بسته بندی می شود.

رایحه عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو

هنگامی که عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو را بر روی لباس یا پوستتان اسپری می کنید، این عطر مردانه خنک و معطر با چاشنی نت ‌های دریایی تند ترکیب شده و با ماندارین سبز از کالابریا، انتخاب شده در جنوب ایتالیا رایحه ‌ای بینظیر را می‌ سازد. نت دریایی و مرکبات برای افتتاحیه، نمادی از ریشه ‌های مدیترانه ‌ای جورجیو آرمانی است. میانه ‌های راه هنگامی که روایح ابتدایی کم ‌رنگ شدند، قلب عطر در حال شکل‌ گیری است. این بخش از عطر جایی است که پیچ و تاب اتفاق می‌ افتد و آن را به قلمرو مدرن ‌تری سوق می ‌دهد. یک قلب مریم گلی معطر، ترکیب شده با قلب شمعدانی ماداگاسکار و ظرافت های سبک و گرم اسطوخودوس رایحه‌ ای مردانه ایجاد می ‌کنند که هم تازه و هم حسی است. برای اختتامیه، نت ‌های معدنی و خس ‌خس رایحه مشابهی مانند عطرهای هرمس را به مشام می ‌رسانند. پایه معدنی، چوبی عطر در ترکیب با نعناع هندی، یک کنسانتره واقعی و جذاب را خلق می ‌کند.

مشخصات ظاهری عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو

شیشه عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو، بسیار شیک و خاص طراحی شده است. این بطری مردانه که از شیشه شفاف و وزن ‌دار ساخته شده، با رایحه بی ‌رنگ و کریستالی پر شده است. در میانه این عطر، نام (ACQUA DI GIO) و پایین آن نام برند (GIORGIO ARMANI) با فونتی ساده و مشکی و در ابعاد درشت و ریز خودنمایی می کند. درپوش این عطر به شکل کلاه چوبی و به رنگ تیره ساخته شده است که تعادل طراحی و معماری و طبیعت را تداعی می‌کند.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2022

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

آلبرتو موریلاس

عطر - نت بالا

آب دریا, نارنگی

عطر - نت میانی

اسطوخودوس, گل شمعدانی, مریم گلی

عطر - نت پایه(ماندگار)

خس خس, روایح معدنی, نعناع هندی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ادو پرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط