عطر روبرتو کاوالی ادو پرفیوم زنانه

Roberto Cavalli EDP For Women
دسته: , برند: روبرتو کاوالی
شناسه محصول: mzpd-111555
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۳,۶۷۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر روبرتو کاوالی Roberto Cavalli عطری شرقی با رایحه گل های تازه است. این عطر زنانه با رایحه پر قدرت گرم و شیرین و ماندگاری بالا در سال 2012 توسط لویس ترنر طراحی و به بازار عطر معرفی شد. ادو پرفیوم روبرتو کاوالی (کاوالی طلایی) مختص بانوانی است که دوست دارند همواره مرکز توجه باشند. این عطر جذاب جهت استفاده در میهمانی های شبانه و رسمی در فصول سرد پاییز و زمستان بسیار مناسب است. این عطر مناسب خانم‌ هایی است که دوست دارند در مرکز مورد توجه قرار گیرند و به پوشیدن لباس ‌های برند Cavalli با چاپ حیوانات علاقه مند هستند. رایحه خوشبو و جذاب این عطر از برند ایتالیایی روبرتو کاوالی در حجم 75 میل تولید و روانه بازار می شود. این عطر زنانه جهت هدیه و کادو به عزیزترین ها بسیار مناسب و ارزشمند است و می توان به مناسبت های مختلفی همچون؛ روز تولد، سالگرد ازدواج، روز زن، روز مادر، ولنتاین و … هدیه داد.

رایحه دلفریب عطر روبرتو کاوالی زنانه

رایحه عطر روبرتو کاوالی بسیار گیرا و اغوا کننده است. نت اولیه این ادو پرفیوم زنانه با رایحه فلفل صورتی شما را به دنیایش دعوت می کند. قلب این عطر شیک و زنانه شما را با دشتی از گل پرتقال آفریقایی رو به رو می کند. با گذشت زمان، نوبت به نت پایه و ماندگار این عطر طلایی می رسد و رایحه هایی همچون؛ دانه تونکا، لوبان و وانیل را استشمام خواهید کرد. ترکیب گل دار و وانیلی این شاهکار بینظیر، رایحه شگفت انگیزی را برای طرفداران خود خلق می کند! اولین باری که رایحه روبرتو کاوالی به مشامتان برسد، شما را به سوی دنیایی از خاطرات سوق می دهد. این عطر برای شما تلفیقی از جسارت و دلربایی را به ارمغان می آورد.

مشخصات ظاهری عطر روبرتو کاوالی

شیشه عطر روبرتو کاوالی به صورت گرد و به رنگ طلایی بسیار لوکس و گرانبها طراحی شده است تا چشم هر بانویی را به سوی خود خیره سازد. درب بطری به شکل نیمتاج است که حروف اول اسم سازنده در آن قرار دارد. سایه های طلایی و طرح پلنگی بر روی گردن شیشه عطر و بسته بندی آن، جذابیت و زیبایی این عطر را دو چندان نموده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 75 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2012

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

لویئس ترنر

عطر - نت بالا

فلفل صورتی

عطر - نت میانی

شکوفه درخت پرتغال

عطر - نت پایه(ماندگار)

دانه تونکا, لوبان, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر روبرتو کاوالی ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *