عطر زرجف کازاموراتی فیرو ادو پرفیوم مردانه

Xerjoff Casamorati Fiero EDP For Men
دسته: , برند: زرجف
شناسه محصول: mzpd-111566
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

قیمت اصلی ۱۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان است.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر زرجف کازاموراتی فیرو Xerjoff Casamorati Fiero، عطری مردانه و شیک از برند معروف زرجف است که در سال۲۰۱۰ به بازار جهانی عطر عرضه شده است. بوی نافذ این عطر ایتالیایی از ترکیب عناصر مرکباتی، آروماتیک و ادویه‌ای خلق شده است. این عطر با غلظت ادو پرفیوم و رایحه خنک و تند خود برای استفاده در روزهای گرم بهار و تابستان پیشنهاد می شود. رایحه علفی و کلاسیک این عطر، قطعا با سلیقه مردان شیک پوشی که برای خاص بودن خود هزینه می‌کنند، سازگار است. این عطر لوکس با ماندگاری متوسط در شیشه هایی با حجم ۱۰۰میل تولید و سپس روانه بازار می گردد.

رایحه‌ عطر زرجف کازاموراتی فیرو

زمانی که شما چند پاف از عطر زرجف کازامواتی فیرو را بر روی نواحی نبض دار بدن و یا لباستان اسپری می‌کنید. بلافاصله نت های اولیه این عطر با ترکیبی از رایحه بینظیر ترنج، لیمو ترش، پرتقال خونی و برگ لیمو نمایان می شوند که شدت رایحه خنک و ترش آن شما را مات و مبهوت می کند. پس از اندک زمانی، نت میانی این عطر با عناصری همچون؛ بهار نارنج، نعناع، آویشن و ترخون حسی سر شار از طراوت و سر زندگی را در شما ایجاد خواهد کرد. سرانجام، نت های پایانی این ادو پرفیوم با عناصری همچون؛کومارین، پاتچولی، وتیور، چوب صندل سفید و جوز هندی ترکیبی بسیار جادویی ایجاد می کنند. این ترکیبات باعث دوام و ماندگاری فوق العاده این عطر بر روی لباس یا پوست شما خواهد شد.

مشخصات ظاهری عطر زرجف کازاموراتی فیرو

شیشه عطر زرجف کازامواتی فیرو به پیروی از سبک همیشگی مجموعه کازموراتی طراحی شده است؛ با این تفاوت که بدنه شیشه به رنگ سبز چمنی در آمده است. بر روی شیشه عطر برچسبی زیبا با تصویر دو طوطی که به یکدیگر پشت کرده دیده می شود و عبارت FIERO در کنار آنها خودنمایی می کند. به دلیل عبور نور تا حدودی مایع داخل شیشه دیده می شود. بر روی شیشه طبق معمول نشان تجاری این برند  Casamorati و پایین تر از آن صورت مردی با اخم‌ های درهم حک شده است. درپوش قلمی و طلایی کازموراتی، به جذاب شدن این شیشه عطر چندین برابر افزوده است. بر روی اسپری پخش‌کننده عطر نیز منگوله ‌ای سبز رنگ وجود دارد که به درپوش طلایی عطر آویزان شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2010

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

پرتقال خونی, ترنج, علف لیمو, لیمو ترش

عطر - نت میانی

آویشن, بهار نارنج, ترخون, نعناع

عطر - نت پایه(ماندگار)

پاتچولی, جوز هندی, چوب صندل سفید, کومارین, وتیور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر زرجف کازاموراتی فیرو ادو پرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *