عطر لالیک وایت این بلک ادو پرفیوم مردانه

Lalique White in Black EDP For Men
دسته: , برچسب: برند: لالیک
شناسه محصول: mzpd-111554
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

قیمت اصلی ۴,۵۷۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر لالیک وایت این بلک Lalique White in Black، عطری جدید و مردانه از برند محبوب فرانسوی لالیک است. این عطر جذاب و پرطرفدار در سال ۲۰۲۱ توسط عطاری زبردست و حرفه‌ای یعنی خانوم کارین دوبریویل سرنی (Karine Dubreuil-Sereni) ساخته و به بازار جهانی معرفی شد. عطر مردانه وایت این بلک با رایحه گرم و تند و اندکی تلخ برای مصرف روزانه آقایان مناسب می‌ باشد. این ادو پرفیوم مردانه  انتخابی مناسب برای همه فصل‌های سال به جز تابستان است. این عطر را می‌توانید برای استفاده روزمره، دورهمی‌های شبانه و حتی قرارهای رسمی استفاده کنید. لالیک واین این بلک در حجم ۱۰۰ میل تولید و قابل ارائه می باشد.

 

رایحه عطر لالیک وایت این بلک

چنانچه مقدار کمی از این ادوپرفیوم غلیظ را بر روی نواحی نبض دار پوست خود مانند مچ دستان و رگ گردنتان اسپری نمایید. نت‌ های ابتدایی این عطر را که ترکیبی از  نت ترنج، گریپ فروت و صمغ کندر است را فعال می‌کنید که از ترکیب این سه نت باهم رایحه‌ ای مرکباتی و ترش و کمی سبز به به مشامتان می‌ رسد.

بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی نت‌ های ابتدایی دوام چندانی نمی‌ آورند و جای خود را به نت‌ های میانی این ادو پرفیوم می‌ دهند.  نت‌میانی متشکل از گیاه اسطوخودوس، هل، لامی و فلفل صورتی می‌ باشد. از ترکیب و ادغام  این نت‌ ها باهم رایحه‌ ای تند و معطر و ادویه‌ای خلق شده که باعث افزایش انرژی درونیتان شده و فعالیتتان را بالا می‌ برد.

پس از گذشت مدت زمانی طولانی، نت پایه متشکل از وانیل، نعناع هندی، چوب سدر، بلسان کلمبیایی و آمبروکسان از راه می رسند. ترکیب این نت‌ ها بایکدیگر رایحه‌ این عطر را گرم و پودری و کمی چوبی می‌ کند و باعث مردانه تر شدن و مدرن تر شدن رایحه این عطر خاص می‌ شود.

 

مشخصات فیزیکی عطر لالیک وایت این بلک

شیشه عطر لالیک وایت این بلک بسیار ساده و در عین حال شیک طراحی شده است، به گونه ای که جای خالی آن بر روی هر میزی احساس خواهد شد. درپوش این ادو پرفیوم  به رنگ سیلور براق و به شکل پیچ که بر روی بدنه‌ ای به شکل مکعب مستطیلی با طولی بر آمده می‌ باشد. رنگ بدنه به شکل مشکی‌ مات بوده که محتویات درون بطری قابل مشاهده نمی‌ باشد. در مرکز این بطری نام کمپانی (LALIQUE) پایین تر کلمه (WHITE) به رنگ سفید و در انتها در کادری سفید و کوچک کلمه (IN BLACK) به رنگ مشکی درج  شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 125 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, ,

عطر - ساعت استفاده

,

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2021

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

کارین دوبریویل سرنی

عطر - نت بالا

ترنج, صمغ کندر, گریپ فروت

عطر - نت میانی

اسطوخودوس, فلفل صورتی, لامی, هل

عطر - نت پایه(ماندگار)

امبروکسان, بلسان کلمبیایی, سدر, نعناع هندی, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر لالیک وایت این بلک ادو پرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *