عطر مارک جوزف ماین پور فم ادو پرفیوم زنانه

Marc Joseph Mine Pour Femme EDP For Women
دسته: , برند: مارک جوزف
شناسه محصول: mzpd-111748
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

قیمت اصلی ۱,۸۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۷۴۵,۰۰۰ تومان است.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر مارک جوزف ماین پور فم (Marc Joseph Mine Pour Femme)، عطری زنانه و شرقی از برند معتبر فرانسوی به نام مارک جوزف است. این محصول جذاب و شیک در سال 2012 خلق و روانه بازار عطر و ادکلن شد. طبع گرم و طعم شیرین این ادو پرفیوم زنانه برای استفاده در شب های سرد پاییز و زمستان بسیار مناسب است. این شاهکار فرانسوی به دلیل غلظت ادو پرفیوم از قدرت ماندگاری خوبی برخوردار است و می تواند انتخابی ایده آل برای زنان شیک پوش باشد. عطر ماین پور فم در شیشه هایی به حجم 100 میلی لیتر تولید و به فروش می رسد.

رایحه عطر مارک جوزف ماین پور فم

در ابتدا با اسپری کردن مقداری از عطر مارک جوزف ماین پور فم بر روی لباس و یا نقاط نبض دار بدنتان، نت های اولیه این عطر با عناصری همچون؛ پرتقال، نارنگی، تمشک و انگور سیاه آغاز می شود و به همراه خود شادی و انرژی را در فضا حاکم می کند. پس از گذشت زمان کوتاهی، نت های میانی این عطر با روایح گلبرگ رز، برگ بنفشه، مگنولیا و شمعدانی جایگزین نت های اولیه می شوند. در پایان، نعناع هندی، چوب پالیساندر و وانیل ماندگارترین روایح پور فم مارک جوزف را از خود بر جای می گذارند تا جذابیت یک زن جوان امروزی را به بهترین نحو به دیگران اثبات کند.

مشخصات ظاهری عطر مارک جوزف ماین پور فم

عطر مارک جوزف ماین پور فم دارای شیشه کریستالی مات مکعب مستطیل به سفید رنگ است. در مرکز شیشه این عطر، پلاک طلایی رنگی قرار دارد که بر روی آن نام عطرMine Pour Femme و برند Marc Joseph به رنگ سفید نوشته شده است. در قسمت پایینی شیشه نیز نوار طلایی رنگی به چشم می خورد که بر روی آن کلمات پیور پرفیوم خود نمایی می کند. درب محصول فلزی مکعبی و طلایی رنگ است و به زیبایی بر روی بدنه قرار گرفته است.

مشخصات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر مارک جوزف ماین پور فم ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *