عطر هرمس تق هرمس پرفیوم مردانه

Hermes Terre d’Hermes Parfums For Men
دسته: , برند: هرمس
شناسه محصول: mzpd-111625
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

قیمت اصلی ۷,۱۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۶,۷۳۰,۰۰۰ تومان است.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر هرمس تق هرمس پرفیوم Hermes Terre d’Hermes Parfums عطری چوبی از برند محبوب فرانسوی هرمس است که در سال 2009 از آن رونمایی شد. این عطر مردانه توسط عطار ماهر و با تجربه ای با نام ژان کلود النا طراحی شده است. عطر تق هرمس با رایحه ملایم و طعم تلخی که دارد برای روز های خنک بهار و پاییز و همچنین پاییز و زمستان بسیار مناسب می باشد. با توجه به ماندگاری عالی این عطر مردانه می توانید آن را در تمامی قرار های ملاقات رسمی و کاری استفاده کنید. این عطر در غلظت پرفیوم و با حجم به صرفه 75 میلی لیتر پا به دنیای عطراگین آقایان شیک پوش نهاده است.

رایحه عطر هرمس تق هرمس

هنگامی که مقدار کمی از عطر هرمس تق هرمس پرفیوم را بر روی نواحی نبض دار خود اسپری می کنید، نت هایی ابتدایی با روایحی شامل پرتقال و گریپ فروت فعال می شوند. با رسیدن این روایح به مشام شما، نشاطی شور انگیز در شما غوغا به پا می کند. با گذشت مدت زمان نسبتا کوتاهی، نت های ابتدایی جای خود را به نت های میانی داده و کم کم محو می شوند. نت میانی این عطر از سنگ چخماق تشکیل شده است و انرژی وصف نشدنی در شما بوجود می آورد. در انتها، نت های پایه با رایحه های بنزوئین، خزه درخت بلوط و نت های چوبی در فضا پخش می شوند و خاطره یک عطر لوکس را برای شما ماندگار می سازند. همچنین، ترکیب این روایح باعث به اوج رسیدن احساس آرامش در شما می شود و در پی آن آسودگی خیال را برای شما به ارمغان می آورد.

مشخصات ظاهری عطر هرمس تق هرمس

شیشه عطر هرمس تق هرمس پرفیوم ساده و در عین حال بسیار شکیل و جذاب طراحی شده است. بطری آن به صورت مکعب مستطیل شفاف است و به راحتی رقص و پیچ و تاب مایع زرد رنگ درون آن مشاهده می شود. در پوش مشکی رنگ این عطر با فاصله ای مشخص و نقره ‌ای رنگ از شیشه عطر، به خوبی بسته می شود و ظاهر عطر را لوکس و جذاب نشان می ‌دهد. به طوری که هر مرد شیک پوشی جای خالی این عطر را بر روی میز خود احساس می کند. از آنجایی که طراحی شیشه بسیار ساده است ما فقط می توانیم (TERRE D’HERMES) را در دو سطر پشت سر هم مشاهده کنیم.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 75 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, , ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2009

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

ژان کلود النا

عطر - نت بالا

پرتغال, گریپ فروت

عطر - نت میانی

سنگ چخماق

عطر - نت پایه(ماندگار)

بنزوئین, خزه درخت بلوز, روایح چوبی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر هرمس تق هرمس پرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *