عطر مرسدس بنز من ادو تویلت مردانه

Mercedes Benz Man For Men
دسته: , برند: مرسدس بنز
شناسه محصول: mzpd-111524
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۳,۴۹۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر مرسدس بنز من Mercedes Benz Man محصولی شیک و جذاب که در سال 2015 میلادی خلق و به بازار عطر جهان معرفی شده است. این عطرخارق العاده و خوشبو مردانه توسط برندی مطرح به نام مرسدس بنز به بازار عرضه شد. عطار این شاهکار آلمانی، الیور کرسپ می باشد و در دسته عطر های رایحه های معطر قرار می گیرد. این عطر با رایحه خنک و تلخی که دارد جهت استفاده در فصل های پاییز، زمستان و حتی بهار بسیار مناسب است. مرسدس بنز من از غلظت ادو تویلت با ماندگاری متوسطی برخوردار است. این محصول فوق العاده و جذاب در حجم 100 میل تولید و روانه بازار می شود.

رایحه خاص عطر مرسدس بنز من

با اولین اسپری از عطر مرسدس بنز من بر روی نواحی نبض دار پوست خود مانند مچ دست و رگ گردن، نت های ابتدایی فعالیت خود را آغاز نموده و از روایحی همچون گلابی و مشک گل خطی تشکیل شده اند. بعد از گذشت اندک زمانی، نت های ابتدایی محو شده و جای خود را به نت های میانی یعنی چوب سرو و گل شمعدانی می دهند. پس از مدت طولانی و گذشت چندین ساعت، نت های میانی به مرور کمرنگ شده و جای خود را به نت های پایه و ماندگار این عطر مردانه می دهند. نت پایانی این ادو تویلت شامل خزه درخت بلوط و اقاقیای پالیساندر می باشد.

مشخصات ظاهری عطر مرسدس بنز من

ساختار شیشه عطر مرسدس بنز من به ‌شکل مکعب طراحی شده است. لوگوی برند مرسدس بنز نقره‌ای روی آن از روبه‌ رو به ‌خوبی نمایان است. رنگ شیشه مشکی بوده و تنها در داخل لوگو رنگ آبی قابل مشاهده است. در کناره‌ های شیشه این عطر، بافتی راه ‌راه و برجسته کار شده و نام عطر با رنگی سفید چاپ شده است. این ویژگی ها به ‌نوعی با همین ترکیب رنگ روی جعبه بسته ‌بندی نیز دیده می‌شود. با این تفاوت که جعبه از رو‌به‌ر و رنگی آبی داشته و لوگو روی آن چاپ شده است. همچنین در کناره‌ ها راه‌راه ‌های سفید بر روی پس زمینه مشکی همراه با نام عطر مشاهده می‌شود. این رنگ ‌و آب، نمایی از مردی جذاب، باوقار، قدرتمند و شیک را به تصویر می‌کشد و هدیه مناسبی برای آقایان خوش‌سلیقه است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

عطر - سال ساخت

2015

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

الیور کرسپ

عطر - نت بالا

گل خطمی, گلابی

عطر - نت میانی

سدر, شمعدانی

عطر - نت پایه(ماندگار)

اقاقیای پالیساندر, خزه درخت بلوط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر مرسدس بنز من ادو تویلت مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط