عطر جوپ هوم ادو تویلت مردانه

Joop! Homme EDT For Men
دسته: , برچسب: , برند: جوپ
شناسه محصول: mzpd-111674
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۲,۶۹۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر جوپ هوم (Joop! Homme) یک عطر قدیمی از برند آلمانی جوپ به حساب می‌آید که در سال 1989 توسط عطرسازی به نام میشل آلمیراک طراحی و به بازار عرضه شده است. ادوتویلت مردانه جوپ هوم در گروه بویایی شرقی فوژه قرار دارد و در ترکیب با گل ‌های تازه، رایحه ‌ای متفاوت و جذاب را با پخش بوی بالا به نمایش می ‌گذارد. این عطر آلمانی از معدود عطرهای مردانه ‌ای است که با وجود داشتن غلظت ادو تویلت از قدرت ماندگاری عالی برخوردار می باشد؛ همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر آن در بین مردان شیک ‌پوش و به خصوص آقایان میانسال شده است. استفاده از این ادوتویلت مردانه به دلیل رایحه گرم و تندی که دارد، در شب های سرد پاییز و زمستان توصیه می‌ شود. این عطر قدیمی به دلیل محبوبیت بالا و پس از گذشت سال ها، تا به امروز در شیشه هایی به حجم 125 میل تولید می ‌شود و طرفداران خاص زیادی را در بین آقایان در سنین مختلف دارد.

رایحه عطر جوپ هوم

عطر جوپ هوم دارای رایحه غالبی از وانیل و دارچین است و در عین حال لطافت گل‌ هایی نظیر؛ یاسمن، گل برف و شکوفه پرتقال را به همراه دارد. به محض اسپری کردن مقداری از این عطر مردانه گرم متوجه ترکیبی از نت ‌های ترنج، نارنگی ماندارین، شکوفه پرتقال و لیمو آلمافی خواهید شد. این ترکیب پس از مدتی طولانی جای خود را به نت میانی می ‌دهد. نت میانی که حالتی گرم‌تر و آروماتیک‌تر از نت اولیه دارد، ترکیبی از یاس، هل، گل برف، دارچین و گل آفتاب پرست است. در ادامه و با رسیدن به نت پایانی عطر، رایحه کمی چوبی ‌تر و شیرین‌ تر می‌ شود. رایحه نت پایانی این عطر ترکیبی از دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی، عسل، چوب صندل سفید، تنباکو و وتیور است. این رایحه چوبی ادویه ‌ای، باعث افزایش انرژی در وجود شما خواهد شد.

مشخصات ظاهری عطر جوپ هوم

در اولین نگاه به شیشه عطر جوپ هوم، نوشته های سفید و درشت نام برند JOOP! و سپس عطر HOMME  توجه شما را به سوی خود جلب می کند. مایع صورتی رنگ درون بطری از روی شیشه ساده و شفاف آن به خوبی مشاهده می شود. درپوش عطر به شکل گرد و استوانه ای و رنگ سیاهش به راحتی بر روی بدنه عطر قرار گرفته است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 125 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

1989

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

میشل آلمیراک

عطر - نت بالا

ترنج, شکوفه پرتقال, لیمو آمالفی, نارنگی ماندارین

عطر - نت میانی

دارچین, گل آفتاب پرست, گل برف, گل یاس, هل

عطر - نت پایه(ماندگار)

تنباکو, چوب صندل سفید, دانه تونکا, عسل, نعناع هندی, وانیل, وتیور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر جوپ هوم ادو تویلت مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط