عطر ولنتینو اومو ادو تویلت مردانه

Valentino Uomo EDT For Men
دسته: , برند: ولنتینو
شناسه محصول: mzpd-111690
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۷,۸۸۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر ولنتینو اومو (Valentino Uomo)، عطری شیک و مردانه از برند ایتالیایی ولنتینو است که در سال 2014 توسط عطرساز اولیویه پولژ طراحی و عرضه شده است. این عطر به خاطر آکوردهای غالب چوبی، چهار مغز و کاکائو در کنار نت غالب چرم در پس ‌زمینه خود، در گروه بویایی چرمی قرار می‌ گیرد و درنهایت می ‌تواند توجه آقایان زیادی را برای مصرف شبانه در هوای سرد و خنک پاییز و زمستان، به خود جلب کند. عطر والنتینو اومو با رایحعه گرم و تلخ و غلظت ادو تویلت از قدرت ماندگاری خوبی برخوردار است. این محصول در شیشه هایی به حجم 100 میل تولید و به بازا ارائه می شود.

رایحه عطر ولنتینو اومو مردانه

و قتی که مقداری از عطر ولنتینو اومو را روی جایگاه نبض پوست یا لباس خود اسپری می ‌کنید، تلفیقی دلنشین از نت‌ های ترنج و گیاه مورد به مشام ‌تان می‌ رسد. با استشمام رایحه این نت ‌ها، از همان ابتدا حسی سرشار از آرامش، سبک ‌بالی و سرزندگی در وجودتان زنده می ‌شود. کم‌کم نت‌ های ابتدایی شروع به ناپدید شدن می‌ کنند و به جای آنها، نت‌ های میانی ظاهر می ‌شوند. در مرکز هرم بویایی این عطر مردانه، تلفیق خاص و استثنایی نت ‌های فندق، شکلات تلخ و قهوه تشکیل شده است. رایحه نت‌ های میانی با امتیاز غالبی که در هرم بویایی عطر دارند، اصلی‌ترین دلیل دل ‌فریبی و محسور کنندگی ولنتینو اومو هستند. در آخرین لحظات، نت ‌های پایانی جای نت ‌های میانی را می‌ گیرند. نت ‌های پایانی این ادو تویلت جذاب، تلفیقی تند و ماندگار از نت‌های تقریبا تلخ چرم و چوب سدر است. در نهایت عرض اندام این نت‌ ها، احساس اعتماد به ‌نفس مفرطی را در وجود مردان جوان سرازیر می‌ کند.

مشخصات ظاهری عطر ولنتینو اومو

بطری شیک و جذاب عطر ولنتینو اومو در سال 2015 برنده جایزه بهترین طراحی بطری عطر شده و حتی تا به امروز نیز یکی از زیباترین عطرها از لحاظ ظاهری شناخته می ‌شود. این بطری از جنس شیشه بی ‌رنگ و به شکل مشجر بوده و مایع عطر به طور واضحی از پشت آن مشخص است. روی بدنه بطری یک پلاک طلایی کار شده و نام تجاری VALENTINO با خطی مدرن و درشت روی آن حک شده است. همچنین این پلاک با رنگ درپوش عطر کاملا هماهنگ است و درکنار مایع قهوه ‌ای رنگ عطر، هارمونی زیبا و شیکی را به وجود آورده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

عطر - سال ساخت

2014

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

اولیویه پولژ

عطر - نت بالا

ترنج, مورد سبز

عطر - نت میانی

شکلات, فندق, قهوه

عطر - نت پایه(ماندگار)

چرم, سدر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ولنتینو اومو ادو تویلت مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *