عطر ایو سن لورن وای ادوپرفیوم مردانه

Yves Saint Laurent Y EDP For Men
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۸,۱۲۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر ایو سن لورن وای Yves Saint Laurent Y با گروه بویایی آروماتیک فوژه و رایحه تلخ در سال 2018 توسط یکی از عطرسازان با تجربه عطر به نام آقای دومنیک روپیون خلق و به بازار عطر ارائه شد. عطر وای یکی از محصولات پرطرفدار برند ایو سن لورن است. این ادوپرفیوم مردانه با توجه به طراحی بینظیرش می تواند احساس قدرت نفس گیر و جذابی را برای مصرف کنندگان خود تجسم نماید. این عطر فرانسوی در کنار غلظت ادوپرفیوم خود دارای قدرت ماندگاری بسیار خوبی است و برای استفاده در موقعیت های رسمی، مجلسی، کاری و کژوال بهترین گزینه می باشد.

رایحه عطر ایو سن لورن وای

در اولین لحظات استفاده از عطر ایو سن لورن وای به سرعت رایحه ای میوه ای و ترش و شیرین از ترکیب نت های سیب، زنجبیل و ترنج به مشام شما خواهد رسید. این ترکیب تند و میوه ای، احساس نشاط و هیجان فوق العاده ای را در وجود شما ایجاد خواهد کرد. پس از گذشت زمان، نت های میانی به آهستگی جای نت های اولیه را می گیرند. نت های میانی عطر وای تند تر، گیاهی تر و باطراوت تر از نت های اولیه هستند و شامل گل شمعدانی، گیاه مریم گلی و دانه سرو کوهی می باشند. در نهایت، نت های گرم تر و تلخ تر پایانی از راه می رسند و جایگزین نت های میانی می شوند. نت پایانی شامل رایحه های جدی و مردانه از عنبر، دانه تونکا، صمغ کندر، چوب سدر و گیاه خس خس می باشند. ترکیب پایانی این عطر احساس جذابیت را در وجود شما به اوج می رساند و به شخصیت شما رسمیت و ارزش بیشتری می بخشد.

طراحی شیشه ایو سن لورن وای

شیشه عطر ایو سن لورن وای به شکل مکعب و مستطیلی محکم و عمودی ساخته شده است. قسمت بالایی این عطر و درپوش آن به رنگ مشکی است و به مرور با نزدیک شدن به قسمت پایین شیشه عطر، رنگ آن به سوی روشنی متمایل می شود. نام عطر به صورت حرفY افقی و سفید رنگ در یک سوم بالایی و بر روی شیشه به صورت قطعه ای جداگانه بر روی شیشه قرار گرفته است و نام تجاری Yves Saint Laurent با لوگوی مشکی رنگی بر روی سفیدی حرف وای به زیبایی نمایان شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

عطر - مناسب فصل

, ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2018

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

دومنیک روپیون

عطر - نت بالا

ترنج, زنجبیل, سیب

عطر - نت میانی

دانه سرو کوهی, سالویا, شمعدانی

عطر - نت پایه(ماندگار)

دانه تونکا, درخت خس خس, سدر, صمغ کندر, عنبر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ایو سن لورن وای ادوپرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *