عطر گرلن مون گرلن ادو پرفیوم زنانه

Guerlain Mon Guerlain EDP For Women
دسته: , برند: گرلن
شناسه محصول: mzpd-111711
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر گرلن مون گرلن (Guerlain Mon Guerlain)، یکی از بهترین عطرهای شرقی، چوبی کمپانی گرلن است. این ادو پرفیوم در سال 2017 توسط دو عطرساز معروف، به نام تیری واسر و دلفین جلکا طراحی شده است. رایحه جذاب و دلفریب این عطر فوق العاده توسط خانم های شیک پوش و علاقه مند به برند گرلن، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. ماندگاری عطر مون گرلن بسیار مناسب است، با توجه به طبع ملایم و طعم شیرین و کمی تلخی که دارد، برای استفاده در فصول پاییز، زمستان و بهار توصیه می شود. این محصول در شیشه هایی به حجم 90 میل تولید و روانه بازار می گردد.

رایحه عطر گرلن مون گرلن

رایحه عطر گرلن مون گرلن زنانه با استفاده از مواد اولیه خاص و معطر طبیعی طراحی شده است. در نت ‌های ابتدایی مون گرلن، ترکیبی آرامش بخش از روایح اسطوخودوس و ترنج به مشام می ‌رسد. این نت ‌های تند و کمی شیرین، احساس شادی و انرژی را در عین آرامش به شما هدیه می‌ کنند. در قلب این ادو پرفیوم زنانه، به رایحه ‌ای از باغ گل ‌ها می‌ رسیم که انرژی مثبت فراوانی دارند. در نت های میانی این عطر، ترکیب گل زنبق، گل یاسمن سفید و گل رز باعث جذابیت بیشتر رایحه مون گرلن می ‌شود. ترانه پایانی در جشنواره رایحه ‌های این عطر، در ستایش زن و زنانگی بوده و ترکیبی هماهنگ از تلخی چوب صندل با شیرینی و لطافت وانیل، دانه تنکا، صمغ بنزوئین، شیرین بیان و نعناع هندی است. نت ‌های ماندگار این عطر، شاهکاری شگفت انگیز و زنانه می ‌آفریند.

مشخصات ظاهری عطر گرلن مون گرلن

شیشه عطر گرلن مون گرلن، بسیار شیک و مدرن طراحی شده است و به‌ خوبی در دست بانوان جای می‌گیرد. در پایین شیشه، نشان تجاری GUERLAIN به صورت شفاف حک شده است. مایع صورتی رنگ داخل آن، از روی شیشه کریستالی مون گرلن به خوبی دیده می‌ شود. دور گردن بطری نیز، یک طوقه‌ طلایی از جنس فلز کار شده و جذابیت ظاهری عطر را دو چندان نموده است. خطوط صاف در طراحی شیشه این عطر، حس قدرت و جسارت را در دل بیدار کرده است. ساخت چند وجهی روی بدنه عطر نیز، ابزار کیمیاگران را در یاد زنده می‌ کند. فرم چهارگانه و دایره ای شکل در این شیشه نیز، نماد لطافت و ظرافت است و از اکسیر جوانی داخل شیشه به خوبی نگهداری می کند.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 90 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2017

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

تیری واسر, دلفاین جلک

عطر - نت بالا

اسطوخودوس, ترنج

عطر - نت میانی

زنبق, گل رز, گل یاس

عطر - نت پایه(ماندگار)

بنزوئین, چوب صندل استرالیایی, دانه تونکا, شیرین بیان, نعناع هندی, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر گرلن مون گرلن ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط