عطر جیونچی وری ایرسیستیبل ادوتویلت زنانه

Givenchy Very Irresistible EDT for Women
دسته: , برند: ژیوانشی
شناسه محصول: mzpd-111649
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

قیمت اصلی ۸,۱۷۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷,۸۹۰,۰۰۰ تومان است.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر جیونچی وری ایرسیستیبل (Givenchy Very Irresistible) درسال 2012 به بازار عطر عرضه شده است. این محصول فوق العاده از برند جیونچی در گروه بویایی رایحه های گلی که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. این عطر فرانسوی توسط سه تن از عطرسازان مشهور به نام کارلوس بنایم، دومنیک روپیون و صوفی لابه طراحی شده است. رایحه خنک و شیرین عطر وری ایرسیستیبل برای استفاده در روزهای گرم بهار و تابستان بسیار مناسب است. این عطر زنانه معادل 75 میل حجم دارد و به دلیل برخورداری از غلظت ادو تویلت قدرت ماندگاری متوسطی برخوردار می باشد.

رایحه عطر جیونچی وری ایرسیستیبل

با اسپری کردن مقدار کمی از عطر جیونچی وری ایرسیستیبل زنانه بر روی نواحی مچ دست، پشت گوش و گردنتان، گروهی از عناصر سبز و شاداب ابتدایی شامل به لیمو، نعناع هندی و بادیان ختایی مقدمه چینی می ‌کنند. ترکیب تازه این نت ‌ها با ظرافت و تامل خاصی کنار یکدیگر چیده شده‌ اند و از همان ثانیه های ابتدایی، حسی سرشار از استقلال و قدرت متکی بودن به خودتان را به وجود توانمند شما منتقل می کند. پس از مدت کوتاهی، با یک باغ پر از گل رز مواجه می‌ شوید که حس طراوت و شادابی بیشتری به ترکیب اولیه عطر می‌ بخشد. استنشاق رایحه این ترکیب شیرین، در تقدیر حال خوب و سرزندگی مطلق سر خم نموده و در عین حال حس تعلق خاطر به زیبایی ‌های زندگی را در وجود شما بیدار می کند.

مشخصات ظاهری عطر جیونچی وری ایرسیستیبل

عطر جیونچی وری ایرسیستیبل به شکل یک بطری شیشه ‌ای بلند و نامتقارن است که رنگ آن با الهام از گلبرگ ‌های خوشرنگ گل رز، از صورتی تا بی ‌رنگ، سایه روشن دارد. پیچ‌ و تاب مایع عطر از میان این شیشه دلفریب به وضوح دیده می‌شود که در تلالو تابش نور، جلوه بینظیری را به شیشه عطر می ‌دهد. درپوش عطر نیز به شکل یک مکعب شیشه ‌ای است که در ادامه راستای بدنه بطری، روی آن جای گرفته است. کمی پایینتر از درپوش نام برند GIVENCHY با خطی سفید نوشته شده است. در قسمت میانی شیشه نیز نیز نام عطر Very Irresistible درج شده و کمی پایینتر از آن غلظت Eau de Toilette به چشم می‌ خورد.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 75 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

عطر - سال ساخت

2012

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

دومنیک روپیون, صوفی لابه, کارلوس بنایم

عطر - نت بالا

بادیان ختایی, به لیمو, رز, نعناع هندی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر جیونچی وری ایرسیستیبل ادوتویلت زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *