عطر اجمل ساکریفایس ادوپرفیوم زنانه

Ajmal Sacrifice EDP For Women
دسته: , برچسب: , برند: اجمل
شناسه محصول: mzpd-111472
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۹۵۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر اجمل ساکریفایس Ajmal Sacrifice عطری گرم و شیرین است که در سال 2007 به بازار عطر معرفی شد. عطر ساکریفایس اجمل، عطری است که دقیقا شخصیت آرام و در عین حال قوی زنان را بازگو می کند. این عطر جذاب و دوست داشتنی کاملا مطابق با شخصیت زنانه طراحی شده است و هر نت آن باعث می شود تا یک حس خوب در شما به وجود آید. ادو پرفیوم ساکریفایس به خاطر ترکیبات منحصر به فرد خود نظیر؛ گل یاس، مشک و عنبر در خانواده بویایی گلدار قرار دارد و از قدرت پراکندگی و هم چنین ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است. استفاده از این یاقوت بنفش رنگ و دوست داشتنی در میهمانی های شبانه بسیار توصیه شده است و همه خانم ها می توانند از آن استفاده نمایند و محدوده سنی خاصی ندارد.

 رایحه عطر اجمل ساکریفایس

پس از اسپری نمودن عطر اجمل ساکریفایس روی پوست و محل نبضتان متوجه رایحه گل یاسمن و نت های آبی خواهید شد. این نت های جذاب دریایی و گلی، حس هیجان و تازگی را در وجود شما پدید می آورد. بعد از مدتی، این نت ها جای خود را با نت های میانی عوض می کنند. نت های میانی ساکریفایس از تلفیق رایحه های وانیل و شکوفه پرتقال ساخته شده اند. در آخر، نت های پایه و ماندگار از راه می رسند و به آرامی جایگزین نت های میانی می شوند. نت های پایانی از روایح عنبر و مشک تشکیل شده اند. این نت ها با رایحه مرموز و عمیق خود، تمرکز و انرژی مثبت را برای شما به ارمغان می آورد.

مشخصات ظاهری عطر اجمل ساکریفایس

شیشه عطر اجمل ساکریفایس بسیار ساده و در عین حال شیک و جذاب طراحی شده است. شیشه این عطر با رنگ بنفش و ارغوانی که دارد، خبر از گلی بودن این عطر را می دهد و در اولین نگاه توجه شما را به خود جذب خواهد نمود. شیشه این عطر زنانه بسیار خوش فرم و خوش دست می باشد. روی شیشه این ادوپرفیوم زنانه، نام Sacrifice و در پایین آن نشان تجاری Ajmal با رنگ تیره قابل مشاهده است. درب بطری عطر ساکریفایس به رنگ بنفش، مکعبی شکل و به خوبی بر روی شیشه سوار شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 50 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

عطر - سال ساخت

2007

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

آب, یاس

عطر - نت میانی

شکوفه پرتقال, وانیل

عطر - نت پایه(ماندگار)

عنبر, مشک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر اجمل ساکریفایس ادوپرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط