عطر بولگاری اسپلندیا جاسمین نویر ادو پرفیوم زنانه

Bvlgari Splendida Jasmin Noir EDP For Women
دسته: , برند: بولگاری
شناسه محصول: mzpd-111647
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر بولگاری اسپلندیا جاسمین نویر Bvlgari Splendida Jasmin Noir از محصولات برند بولگاری است که در سال 2017 وارد بازار عطر شد. این ادو پرفیوم ایتالیایی از کارهای موفق و محبوب صوفی لابه است. اسپلندیا جاسمین نویر، عطری از خانواده بویایی گلدار و دارای طبع رایحه ‌ای گرم و طعمی شیرین است. استفاده از این عطر برای شب های سرد پاییز و زمستان بسیار مناسب است. این محصول معادل 100 میل حجم دارد و با غلظت ادو پرفیوم، پراکندگی و ماندگاری قابل قبولی دارد. جاسمین نویر به معنای «یاس سیاه»، تضادی هوشمندانه در بین لطافت گل‌ ها و قدرت و استحکام روایح چوبی ایجاد کرده است؛ به این ترتیب شخصیتی جسور، مرموز، اعتیادآور و در عین حال لطیف و زنانه را به تصویر می کشد.

رایحه عطر بولگاری اسپلندیا جاسمین نویر

هنگام استفاده از عطر بولگاری اسپلندیا جاسمین نویر، رایحه ابتدایی با بوی گل گاردنیا و نت ‌های گیاهان سبز شروع می ‌شود. گل گاردنیا تاثیر عجیبی در آرامش روح و نت‌ های سبز طراوت و تازگی خارق ‌العاده ‌ای به همراه دارد. این دو رایحه با گذشت زمان کمرنگ می ‌شوند و درست همان زمان است که نت ‌های میانی خود را نشان می ‌دهند. رایحه گل یاس و چوب صندل به ترکیب قبلی اضافه شده و شکوهی پرشور، به عطر می ‌افزایند. در پایان نت پایه با ترکیبی از رایحه هایی همچون؛ دانه تونکا، نعناع هندی و پشم کشمیر از راه می‌ رسند. تلخی چوب همراه با شیرینی و گرمی گل ‌ها در عین تضاد و دوگانگی، تناسب منحصر به‌ فردی را پدید می ‌آورند.

مشخصات ظاهری عطر بولگاری اسپلندیا جاسمین نویر

شیشه عطر بولگاری اسپلندیا جاسمین نویر بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. بدنه از رو به‌رو ظاهری چهارگوش داشته و درپوش با گردنی استوانه ‌ای به بدنه متصل شده است. اگر از بالا به بطری نگاه کنیم،‌ درپوش درست مانند مردمک چشم با رنگی مشکی و حاشیه ‌ای طلایی می ‌درخشد. بدنه بطری نیز مابقی قسمت ‌های چشم را تکمیل نموده و این سناریوی بینظیر را به اتمام می ‌رساند. نام برند بولگاری روی حاشیه گرد و طلایی درپوش از بالا به وضوح دیده می شود. نام Splendida Bvlgari با حروف بزرگ و فونتی زیبا، روی بدنه عطر چاپ شده است. نوشته‌ ها و درپوش، رنگ براق و خیره کننده ای دارند که در ترکیب با رنگ مشکی، بقیه اجزا، نمایی سنگین و زنانه می ‌یابد.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

عطر - سال ساخت

2017

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

صوفی لابه

عطر - نت بالا

ترکیبات سبز, گاردنیای یاسمنی

عطر - نت میانی

چوب صندل سفید, گل یاس

عطر - نت پایه(ماندگار)

دانه تونکا, کشمران, نعناع هندی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر بولگاری اسپلندیا جاسمین نویر ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *