عطر تیستو اکسکیوتیته زنانه

Tiesto Excutite EDP For Her
دسته: , برچسب: برند: تیستو
شناسه محصول: mzpd-111410
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۹۹۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر تیستو اکسکیوتیته، عطری با رایحه گرم و تلخ می باشد که در سال 2023 در کشور ایران توسط برند تیستو تولید و به بازار عرضه شده است. اکسکیوتیته Excutite به معنای تکان و ارتعاش می باشد که با برند تیستو که به معنای رقص الکترونیک می باشد، بسیار همخوانی دارد. این عطر زنانه جذاب و کاریزماتیک که رایحه آن بر اساس گل یاسمن، چوب و عنبر ساخته شده است، به خاطر رایحه گرمی که دارد برای استفاده در روزهای سرد و خنک سال همچون پاییز و زمستان بسیار مناسب می باشد. عطر تیستو اکسکیوتیته، بهترین انتخاب برای مهمانی ها و مراسم خاص در فصول سرد سال می باشد.

رایحه چوبی عطر تیستو اکسکیوتیتهش

زمانی که مقداری از عطر تیستو اکسکیوتیته (Tiesto Excutite) را در محل نبض و یا بر روی لباس خود اسپری می نمایید، اولین رایحه ای که به مشام می رسد، بوی گل یاسمن می باشد با محو شدن نت آغازین و جایگزین شدن نت میانی، حس و حالی چوبی را در وجودتان سرشار می کند که با گذشت زمان این حس قوی تر می شود و در آخر نت پایانی با رایحه عنبری خود، رسالت عطر تیستو اکسکیوتیته را تکمیل می کند. رایحه های چوبی در واقع القاگر ظرافت، لطافت و اغواگری می باشد که با ترکیب در دنیای تاریک و سنگین چوبی برای بسیاری از بانوان، دوست داشتنی و دلچسب می شود.

طیف صورتی عطر تیستو اکسکیوتیته

تا کنون برای شما سوال پیش آمده است که چرا عطرها رنگ های مختلفی دارند؟ رنگ عطرها معنا و مفهوم خاص خود را داشته و تشخیص بوی عطر از روی رنگ آن امکان پذیر می باشد. صورتی به عنوان نخستین رنگ دنیای دوست داشتنی یک زن می باشد و به همین خاطر تعداد عطرهای صورتی ساخته شده در جهان بیشتر از رنگ های دیگر می باشد. با این وجود، رنگ صورتی نیز دارای طیف وسیعی می باشند که توجه به جزئیات در هنگام تشخیص رایحه یک عطر بسیار اهمیت دارد. هر اندازه رنگ صورتی عطر تیره تر باشد، رایحه گرم تر خواهد شد. بنابراین عطر تیستو اکسکیوتیته با رنگ صورتی تیره و منحصر به فرد خود، القاگر گرمای درونی عطر می باشد که با ترکیب آن با رایحه چوبی، رایحه ای خاص و دلنشین را برای دوستداران خود بر جای می گذارد.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 120 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, , ,

عطر - ساعت استفاده

,

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2023

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

یاسمن

عطر - نت میانی

نت های چوبی

عطر - نت پایه(ماندگار)

عنبر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر تیستو اکسکیوتیته زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *