عطر سالواتوره فراگامو سیگنورینا ادو پرفیوم زنانه

Salvatore Ferragamo Signorina EDP For Women
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۳,۹۹۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر سالواتوره فراگامو سیگنورینا Salvatore Ferragamo Signorina عطری جذاب از برند محبوب ایتالیایی سالواتوره فراگامو است که در سال 2011 خلق و از آن رونمایی شد. این عطر زنانه توسط عطاران ماهر با نام های جولیت کاراگیوزوگلاو و صوفی لابه به بازار عطر و ادکلن معرفی و عرضه شده است. این ادو پرفیوم با رایحه خنک و طعمی شیرین، برای روز های دل انگیز بهار و روز های گرم تابستان بسیار مناسب می باشد. همچنین شما می توانید این عطر گلی- میوه ای را برای استفاده روزمره، قرار های صمینانه و دوستانه انتخاب کنید. این محصول دارای غلظت ادو پرفیوم است و از قدرت ماندگاری قابل قبولی برخوردار می باشد. عطر سیگنوریا در شیشه هایی زیبا و منحصر به فرد و با حجم 100 میل تولید و روانه بازار می گردد.

رایحه عطر سالواتوره فراگامو سیگنورینا

هنگامی که مقداری از عطر سالواتوره فراگامو سیگنورینا را بر روی مچ دست و رگ های گردنتان اسپری می نمایید، رایحه ای دل انگیز با عناصر توت سیاه و فلفل صورتی را برای خود فعال می کنید. استشمام این عناصر کنار هم احساس اعتماد بنفس بیشتری را در شما به وجود می آورد با گذشت مدت زمان نسبتا کوتاهی، نت های ابتدایی حذف شده و جای خود را به نت های میانی می دهند. نت میانی با روایحی شامل گل یاسمن، گل صد تومانی و گل سرخ حسی سرشار از آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. در آخر با رنگ باختن روایح گل دار میانی، نت های پایانی متشکل از پاتچولی، مشک و پاناکوتا از راه می رسند. و تجربه یک عطر خاص را در ذهن و قلب شما ماندگار می کند.

مشخصات ظاهری عطر سالواتوره فراگامو سیگنورینا

قالب مکعبی شکل عطر سالواتوره فراگامو سیگنورینا تداعی کننده جعبه جواهرات گران بهایی است که در قلب خود چیزی ارزشمند را پنهان کرده است. این ادو پرفیوم زنانه دارای بدنه شیشه ای و شفاف است که نام (Signorina) بر روی قسمت میانی این عطر حک شده است. همچنین برند (Salvatore Ferragamo) با فونتی بسیار زیبا و شکیل در قسمت پایینی این عطر به چشم می خورد. در قسمت گردنه بطری دو نوار به رنگ صورتی کم حال به شکل پاپیونی شکیل روی هم قرار گرفته اند. درپوش این عطر زنانه همچون گویی کروی به رنگ طلایی بر بدنه عطر سوار شده است و جذابیت این عطر را دو چندان نموده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2011

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

جولیت کاراگیوزوگلاو, صوفی لابه

عطر - نت بالا

توت سیاه, فلفل صورتی

عطر - نت میانی

گل سرخ, گل صد تومانی, یاسمن

عطر - نت پایه(ماندگار)

پاتچولی, پاناکوتا, مشک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر سالواتوره فراگامو سیگنورینا ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط